Збільшення власних надходжень, скорочення заборгованості до бюджету Фонду, прийом та обслуговування громадян – основні теми колегії головного управління на Кіровоградщині
04 травня 2018 року за участю заступника Кіровоградської обласної
адміністрації Світлани Лобанової головним управлінням Пенсійного фонду України в Кіровоградській області проведено колегію, на якій підбито підсумки роботи у І кварталі 2018 року та окреслено основні кроки подальшої діяльності.
Так, власні надходження у звітному періоді склали 711 млн грн з темпами росту до відповідного періоду минулого року 33,6 %. План з надходження коштів, адміністрування яких здійснюють органи Фонду, виконано на 114,9 %. Триває активна робота, спрямована на скорочення заборгованості платежів, – на рахунки Фонду від погашення заборгованості надійшло 543,6 тис. грн.
«Тіньова» заробітна плата теж приховує в собі фінансові резерви для надходжень до бюджету Пенсійного фонду України. Тож фахівці головного управління щомісячно проводять моніторинг відомостей, а під час інформаційно-роз’яснювальної роботи пояснюють населенню переваги легальної діяльності та інформують про можливість контролю внесків, сплачених роботодавцем, як шляхом особистого звернення до органів Пенсійного фонду за місцем проживання, так і за допомогою веб-порталу електронних послуг.
Значна увага у І кварталі 2018 року приділялася проведенню роз’яснювальної роботи з населенням, адже протягом відповідного періоду головним управлінням Фонду в області було забезпечено проведення перерахунку пенсій понад 50 тис. пенсіонерів, які досягли віку 65 років. Тривала широкомасштабна кампанія з перерахунку пенсій пенсіонерам силових структур – опрацьовано понад 12 тис. пенсійних справ. Крім цього, з 01 березня 2018 року перераховано пенсії 537 особам льотного складу цивільної авіації. Наприкінці березня проведено перерахунок пенсії працюючим пенсіонерам, у результаті якого понад 65 тис. пенсіонерів без додаткового звернення до органів Фонду отримали перераховані пенсії.
Якісне та оперативне надання консультативної допомоги здійснюється як за телефонами «гарячої» лінії (інформаційну підтримку отримали майже 3 тис. громадян), так і під час особистого звернення (до 22 сервісних центрів та 22 віддалених робочих місць завітали майже 69 тис. осіб)
За результатами колегії обговорено шляхи подальшої співпраці з органами ДФС та Управлінням Держпраці у Кіровоградській області з метою запобігання «тіньовій» зайнятості населення та реалізація пріоритетного напрямку роботи – наближення послуг до людини.