Роз’яснювати доступно, зрозуміло, фахово – найважливіше у роботі з громадянами
Фахівці Знам’янського сервісного центру головного управління Пенсійного фонду в області у своїй роботі ставлять на меті, перш за все, якісне обслуговування населення регіону та їх інформування з пенсійних питань.
У 2019 році продовжується робота з прийому громадян на віддалених робочих місцях, яких на сьогодні створено три – у сільській та селищній радах та об’єднаній територіальній громаді.
За узгодженими графіками фахівці працюють з 9 до 12 години кожну першу середу місяця – у Дмитрівській об’єднаній територіальній громаді, під час якого обслуговують мешканців сіл Дмитрівка і Плоске, кожну другу середу – у Петрівській сільській раді, кожну третю – у Знам’янській селищній раді.
Всього до спеціалістів Фонду з початку року у дні прийому звернулося біля 80 мешканців населених пунктів. Питання, з якими люди звертаються за консультаціями, стосуються роз’яснення пенсійного законодавства, надання переліку документів, необхідних для призначення чи перерахунку пенсій, подання заяв для отримання допомоги у витребуванні документів чи довідок для підтвердження заробітної плати чи стажу, а також забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду.