Телефонні «гарячі» лінії – швидкий та зручний вид комунікацій у Пенсійному фонді
Начальник головного управляння Пенсійного фонду України в Кіровоградській області Наталія Сімонян 6 червня 2019 року відповідала на запитання громадян області на «гарячій» телефонній лінії головного управління.
Під час годинного телефонного сеансу керівник обласної пенсійної установи роз’яснювала питання проведеного перерахунку пенсій з 01 березня 2019 року та пенсійного забезпечення різних категорій пенсіонерів.
Телефонні «гарячі» лінії – швидкий та зручний вид зв’язку громадян із фахівцями Пенсійного фонду, а консультації, надані першими особами пенсійної установи, входять у окрему категорію комунікацій із населенням та мають підвищений рівень довіри громадян. З початку року керівники головного управління провели 13 сеансів телефонних комунікацій на «гарячій» лінії та проконсультували 24 мешканці області. Всього по області з початку року звернулися на «гарячі» лінії сервісних центрів головного управління майже 10 тисяч мешканців Кіровоградщини, які отримали вичерпні роз’яснення на свої запитання.