На занятті в Університеті третього віку пенсіонери вчилися працювати з Веб-порталом електронних послуг Пенсійного фонду України
Сьогодні Пенсійний фонд України рухається шляхом модернізації та розвитку – впроваджуються новітні інформаційні та управлінські технології, єдині сучасні стандарти якості обслуговування громадян. З метою інформування населення щодо інновацій Пенсійного фонду України Наталія Спіцина, головний спеціаліст Олександрійського сервісного центру, зустрілася зі слухачами Університету третього віку. Під час зустрічі відвідувачам Університету було продемонстровано відеоролики Пенсійного фонду України щодо користування особистим кабінетом Веб-порталу електронних послуг ПФУ, зокрема отримання інформації про розмір пенсії, складові пенсійної виплати, можливість налаштування отримання СМС-повідомлень.
Також Наталія Спіцина висвітлила питання щодо масового запровадження модернізованого пенсійного посвідчення як електронного документа, який одночасно є платіжною банківською карткою та інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, з широкими функціональними можливостями: забезпечення ідентифікації особи, наявність повноцінної інформації про пенсійні виплати, дистанційний доступ до електронної пенсійної справи, персональних даних в інформаційних ресурсах Пенсійного фонду, облік використання та/або надання пенсіонеру пільг, участь пенсіонера в різних соціальних та адресних програмах тощо.
Безперечно, така інформація була цікавою та актуальною для слухачів Університету третього віку. По закінченню зустрічі Наталія Спіцина запросила присутніх до Олександрійського сервісного центру з метою замовлення електронного пенсійного посвідчення та практичного застосування отриманих знань, зокрема самостійного підключення СМС-послуги.