Навчальні семінари з підвищення кваліфікації провели для працівників Пенсійного фонду в області
Що таке етика та психологія ділового спілкування, як використовувати сучасні мовні засоби у діловому спілкуванні, керувати конфліктами у колективі та формувати позитивний імідж установи, особливості проходження державної служби та антикорупційне законодавство – саме про це та інше дізнавалися фахівці головного управління Пенсійного фонду в Кіровоградській області під час навчань, що проходили з 9 по 18 липня цього року у головному управлінні.
Тематичні навчання за програмами короткострокових семінарів з підвищення кваліфікації за напрямком «Пріоритети роботи головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області у сфері пенсійного забезпечення» – це черговий етап навчально-кваліфікаційної кампанії, яка проходить у головному управлінні з червня цього року.
Даний проект було реалізовано завдяки спільним зусиллям Державного навчального закладу «Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств установ та організацій Кіровоградської обласної державної адміністрації» та управління по роботі з персоналом головного управління Пенсійного фонду України в області.
– Питання зростання фахового рівня, розширення бази знань та можливість професійного розвитку безумовно є важливими для кожного працівника пенсійної системи області. Саме від професіоналізму та освіченості наших працівників напряму залежить рівень обслуговування громадян та якісне виконання своїх безпосередніх службових обов’язків, – переконана начальник головного управління Пенсійного фонду України в області Наталія Сімонян.
Під час семінарських лекцій та тренінгів фахівці вивчали законодавство, розглядали особливості висвітлених питань, моделювали та розбирали ситуації, а по закінченню – отримали свідоцтва про підвищення кваліфікації державного зразка, а також цінний сегмент необхідних для держслужбовця знань і навичок.