Пропустити навігацію

Долинський сервісний центр: для спілкування відстань – не перешкода

Однією із послуг головного управління Пенсійного фонду України Кіровоградщини, які надаються мешканцям області, є дистанційне надання кваліфікованих консультацій через телефонні «гарячі» лінії.

У Долинському районі з початку цього року фахівцями Долинського сервісного центру надано громадянам 553 консультації та роз’яснення у телефонному режимі. Основними питаннями, з якими долинчани звертаються до пенсійної установи, є перерахунки пенсій, виплата субсидій та отримання інформації про страховий стаж. Лише у липні з питанням про перерахунок пенсій з 01.07.2019 року на «гарячу лінію» сервісного центру звернулося 47 громадян району. Переважна біль

230719 dol 300x207 - Долинський сервісний центр: для спілкування відстань – не перешкода

шість дзвінків надходила від мешканців відділених сіл та осіб старшого покоління.

Показовим є те, що у більшості випадків відповіді та консультації телефоном з усіх питань, з якими звертаються люди, надає заступник керівника Долинського сервісного центру Ольга Курінська, що схвально сприймається громадянами та сприяє формуванню позитивного іміджу пенсійної установи.

 

background Layer 1