Олександрівський сервісний центр головного управління Фонду в області наближує свої послуги до громадян
Фахівці Олександрівського сервісного центру основним пріоритетом у роботі визначають наближення пенсійних послуг до мешканців району та проводять низку різноманітних інформаційних заходів як у самому сервісному центрі, так і на виїзді.
З початку цього року до сервісного центру звернулось майже 5 тисяч громадян, з них 145 – за призначенням пенсії, 426 – для проведення перерахунків, 1,2 тисячі – за різноманітними довідками – про доходи, перебування на обліку тощо, майже 300 – за допомогою на поховання. Понад 450 жителів району виявили бажання користуватися послугою СМС-інформування.
Разом з цим, фахівці пенсійної установи проводять зустрічі з безробітними в районному центрі зайнятості та з учнівською молоддю, під час яких розповідають про основи пенсійного законодавства, вплив легальної зайнятості і тривалості страхового стажу на майбутнє пенсійне забезпечення.
Серед важливих напрямків роботи – виїзні прийоми до громадян віком старше 80-ти років для надання індивідуальних консультацій, інформаційної та практичної допомоги у пенсійних питаннях.