Пропустити навігацію

Зручність та доступність отримання пенсійних послуг – пріоритетне завдання органів Фонду на Кіровоградщині

3 300x225 - Зручність та доступність отримання пенсійних послуг –  пріоритетне завдання органів Фонду на КіровоградщиніЗ метою максимального наближення пенсійних послуг до мешканців області 23 березня 2018 року відбулася зустріч начальника головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області Н. Сімонян та фахівців управління обслуговування громадян з керівництвом Первозванівської сільської об’єднаної територіальної громади Кіровоградського району Кіровоградської області.

 

Після інформування представників Первозванівської ОТГ про переваги користування веб-порталом електронних послуг Пенсійного фонду України та наочного демонстрування механізму отримання необхідної інформації щодо страхового стажу, оформлення пенсії, пенсійних виплат, учасники зустрічі обговорили питання організації віддаленого робочого місця для спеціаліста Фонду в області, який надаватиме послуги з пенсійних питань у Первозванівській сільській раді та трьох старостинських садибах.

1 300x225 - Зручність та доступність отримання пенсійних послуг –  пріоритетне завдання органів Фонду на Кіровоградщині

 

Крім того, присутні з цікавістю поставилися до питання делегування певного переліку послуг з обслуговування громадян, як-от: надання довідкової інформації, прийом замовлень на видачу довідок (про розмір пенсії, про перебування на обліку, про заробітну плату, прийом анкети на виготовлення пенсійного посвідчення, надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання, прийом копій документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок, прийом заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсій, прийом заяв та документів щодо зміни способу виплати пенсії, перерахунку призначених пенсій. І вже з 01 квітня 2018 року такі послуги надаватимуть самі працівники ОТГ та старости сіл.

2 300x225 - Зручність та доступність отримання пенсійних послуг –  пріоритетне завдання органів Фонду на Кіровоградщині

Також обговорювалося питання організації надання консультацій жителям громади засобами скайп-зв’язку. Тобто згодом мешканці с. Первозванівка, а також с. Степове, с. Федорівка та с. Калинівка (які увійшли до складу Первозванівськоїї ОТГ) у визначений окремим графіком день зможуть завітати до сільради чи старостату, щоб через скайп-зв’язок поспілкуватися з фахівцями Кіровоградського сервісного центру, отримати вичерпні консультації та обґрунтовані відповіді на свої запитання.

background Layer 1