Актуальне питання сьогодення – інклюзивність обслуговування у сервісних центрах Пенсійного фонду Кіровоградщини
Серед громадян, які обслуговуються у сервісних центрах головного управління Пенсійного фонду України в області, на прийом до фахівців приходять люди з особливими потребами, в тому числі особи з порушеннями слуху. Тому доступність інформаційного простору Пенсійного фонду для таких осіб, наявність якісної та доступної візуалізації пенсійних сервісів на сьогодні залишаються актуальними.
З метою сприяння соціальній адаптації людей, які погано чують, та забезпечення для них усього спектру пенсійних послуг у головному управлінні Пенсійного фонду України в Кіровоградській області 10 вересня цього року було ініційовано проведення «круглого столу» із представниками Кіровоградської обласної організації Українського товариства глухих, що входить до складу Всеукраїнської громадської організації інвалідів, щодо надання працівниками сервісних центрів головного управління Фонду в області інклюзивних послуг громадянам з порушенням слуху за спеціальними програмами.
Керівник обласної організації УТОГ Марина Майстренко розповіла, що для обслуговування людей із порушенням слуху, працівники соціальних установ, в тому числі Пенсійного фонду, можуть застосовувати для спілкування спеціальний мобільний додаток через програму Skype – із активною послугою онлайн-перекладача-дактилолога із синхронним або послідовним перекладом діалогу фахівця Фонду та відвідувача.
– Надання повного спектру пенсійних послуг людям із вадами слуху, забезпечення повноцінних умов у обслуговуванні, донесення важливої інформації для подолання інформаційного вакууму – ось основні напрямки роботи наших спеціалістів, – відмітила під час зустрічі начальник головного управління Пенсійного фонду України в області Наталія Сімонян.
Учасники зустрічі домовилися про подальшу активну співпрацю, проведення спільних навчань, в тому числі щодо користування електронними сервісами через вебпортал Пенсійного фонду, зокрема новою послугою – призначення пенсії в «один дотик».