До Міжнародного дня людини похилого віку: інформаційні зустрічі з активними і творчими
«А дівчина – горлиця, до козака горнеться…», – розлого лунають округло-протяжні переливи українс
ької пісні…
Із учасниками Народного аматорського ансамблю пісні і танцю «Горлиця» Кіровоградського районного Будинку культури та майстринями Клубу народних ремесел «Ниточка» зустрілися напередодні Міжнародного дня людей похилого віку та Дня ветерана представники головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області.
Учасники зустрічі – пенсіонери, які ведуть активне соціальне і культурне життя, дарують радість і красу містянам, вселяють дух оптимізму і радості. У них, як і у кожного, є безліч щоденних життєвих питань і проблем, потреб як соціально-побутових, так і інформаційних. А головне управління Пенсійного фонду в Кіровоградській області – установа, для якої живий діалог із людьми похилого віку завжди був і залишається важливою ланкою взаємодії між державною структурою та громадянами.
Пенсійний фонд України йде в ногу з часом, створюючи для пенсіонерів різні можливості для обслуговування – сервісні центри, віддалені робочі місця, а також дистанційні сервіси, в тому числі електронні. Про Пенсійний фонд та його роль у сучасному житті кожного громадянина, зокрема про пенсійне забезпечення, перерахунки пенсій та особливості пенсійного законодавства, про напрямки обслуговування громадян у Фонді та про його флагман – вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України розповіли учасникам зустрічі представники головного управлінн
я – начальник управління застосування пенсійного законодавства Антоніна Торшина та заступник начальника управління інформаційних систем та електронних реєстрів Оксана Пухарь.
Окремо учасникам зустрічі розповіли про новий проект Пенсійного фонду – «Е-пенсія», що включає у себе перехід на цифрове обслуговування громадян паралельно із традиційним. Це – нові електронні сервіси Фонду: можливість оформлення пенсії чи проведення перерахунку через «один дотик», отримання електронного пенсійного посвідчення, впроваджуваний мобільний додаток «Пенсійний фонд» та переведення системи пенсійних документів у електронний формат.
Наприкінці зустрічі було безліч запитань – і кваліфікованих обґрунтованих відповідей. Пенсійний фонд у черговий раз показав свій високий рівень, професіоналізм та лояльність у питанні комунікацій та обслуговуванні громадян.