Розпочато новий цикл навчань для спеціалістів сервісних центрів Пенсійного фонду в Кіровоградській області
Черговий цикл навчань для спеціалістів відділів обслуговування громадян – сервісних центрів у форматі триденного семінару пройшов з 24 по 26 вересня поточного року у головному управлінні Пенсійного фонду України в області за тематикою «Пріоритети роботи головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області у сфері пенсійного забезпечення».
Серед низки тем, фахівці Пенсійного фонду вивчали особливості ведення діловодства і документування та проходження державної служби, антикорупційне законодавство і управління конфліктами у колективі. На практичних заняттях розбирали ситуації, використовуючи знання з психології та етики ділового спілкування, вчилися уникати маніпуляцій у діловому спілкуванні та протистояти їм, застосовувати психологічні та інтелектуальні я
кості на публічній службі, а також сприяти формуванню позитивного іміджу пенсійної установи.
В останній день навчань в рамках домовленостей із обласною організацією УТОГ для учасників семінару провели практичне заняття на тему «Мова жестів» для вивчення особливостей роботи із людьми, що мають вади слуху.
– Це було дуже цікаво та корисно, – поділилася враженнями від навчань головний спеціаліст Олександрійського сервісного центру Юлія Богомоленко.
Даний тематичний короткостроковий семінар пройшов за сприяння Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій Кіровоградської обласної державної адміністрації та в рамках проведення навчань для працівників системи Пенсійного фонду в області, що проходять з метою підвищення рівня та професіоналізму в обслуговуванні громадян.