Пропустити навігацію

Телефонний зв’язок наближує надання послуг мешканцям Кіровоградщини

Отримати кв051219 garyacha 300x205 - Телефонний зв’язок наближує надання послуг мешканцям Кіровоградщиниаліфіковані консультації з пенсійних питань можна не лише звернувшись до сервісних центрів Пенсійного фонду Кіровоградщини, але і дистанційно, зателефонувавши на «гарячу лінію» головного управління. А щочетверга з 13.00 до 14.00 години відповіді на запитання громадян надають керівники головного управління та його підрозділів.

5 грудня поточного року до начальника головного управління Наталії Сімонян, яка відповідала на телефонні дзвінки громадян, звернулися восьмеро мешканців області. Питання стосувалися страхового стажу та права на пенсію, розмірів пенсійних виплат, оптимізації заробітної плати, пенсійного забезпечення дітей війни та держслужбовців, а також перерахунку пенсій з 1 грудня 2018 року.

Уважно вислухати та надати зрозумілу та вичерпну відповідь людині на хвилююче її питання – не лише фахова вимога працівників пенсійної служби, але і особисте переконання кожного працівника Пенсійного фонду, який працює з людьми і для людей.

background Layer 1