Оновлено Олександрійський сервісний центр: важливий крок до надання сучасних та якісних послуг
Заступник начальника Олександрійського сервісного центру Юлія Антко розповіла глядачам ТОВ «Телерадіокомпанія КТМ+» про оновлення Олександрійського сервісного центру ГУ ПФУ в Кіровоградській області: «Це ще один крок до надання сучасних та якісних послуг. При осучаснені сервісного центру значну увагу було приділено доступності приміщення для всіх груп населення».
Для осіб з особливими потребами облаштовано пандус зі зручним заїздом, встановлено кнопку виклику спеціаліста.
Зсередини сервісний центр забезпечено зручною навігацією завдяки візуальним позначкам, інформативні таблички продубльовані шрифтом Брайля.
Зали обслуговування обладнано сучасною технікою, є окреме робоче місце для відвідувачів з доступом до вебсервісів Пенсійного фонду.
Зона очікування облаштована зручними сидіннями, для відвідувачів встановлено кулер з питною водою.
Прийом громадян відбувається в умовах максимальної прозорості, з 08.00 до 18.00 щодня без обідньої перерви.