Фахівці Долинського сервісного центру на постійній основі проводять навчання для відвідувачів
З метою інформування та залучення громадян до нових онлайн сервісів, які пропонує Пенсійний фонд України, спеціалісти Долинського відділу обслуговування громадян постійно проводять навчання відвідувачів на створеному робочому місці, яке знаходиться в залі обслуговування громадян. Під час навчання громадяни отримують покроковий алгоритм дій та практичні навички в користуванні онлайн сервісами Фонду.
Всі бажаючі можуть на власному прикладі переконатися у зручності функціонування нової моделі звернення громадян щодо призначення/ перерахунку пенсії в «один дотик» через вебпортал електронних послуг Фонду. Головний спеціаліст Долинського сервісного центру Анастасія Журавська зазначає, що дані сервіси спрощують взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, дозволяють максимально швидко та зручно отримувати потрібну інформацію чи послугу.