Пропустити навігацію

«ГАРЯЧА» ТЕЛЕФОННА ЛІНІЯ – ЦЕ ШВИДКА КОНСУЛЬТАЦІЙНА ДОПОМОГА

В умовах карантинних обмежень щодо прийому громадян у сервісних центрах роботу «гарячої» телефонної лінії головного управління складно переоцінити. Це ніби «швидка допомога», послугами якої швидко та оперативно може скористатися кожен, кого турбує питання пенсійного забезпечення або цікавить алгоритм отримання конкретної пенсійної послуги.
Щочетверга з 13.00 до 14.00 на запитання додзвонювачів з усієї Кіровоградщини відповідають начальник головного управління чи його заступники, керівники структурних підрозділів.
03 грудня 2020 року на запитання мешканців області відповідала заступник начальника головного управління Інна Максименко. Найбільше додзвонювачів цікавили результати перерахунку пенсій з 01.12.2020, порядок проведення перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам, особливості пенсійного забезпечення людей з інвалідністю та порядок дій при зміні способу виплати пенсії.
maksymenko 1024x576 - «ГАРЯЧА» ТЕЛЕФОННА ЛІНІЯ – ЦЕ ШВИДКА КОНСУЛЬТАЦІЙНА ДОПОМОГА

 

background Layer 1