Наближення послуг до отримувача – завдання пенсійників на віддалених робочих місцях
 Дієвим кроком у роботі головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області, який покликаний покращити якість обслуговування громадян, полегшити комунікацію та налагодити сталі контакти як із застрахованими особами та страхувальниками, так і з пенсіонерами, є створення віддалених робочих місць поза межами головного управління – в об’єднаних територіальних громадах.
Дієвим кроком у роботі головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області, який покликаний покращити якість обслуговування громадян, полегшити комунікацію та налагодити сталі контакти як із застрахованими особами та страхувальниками, так і з пенсіонерами, є створення віддалених робочих місць поза межами головного управління – в об’єднаних територіальних громадах.
Кожного третього четверга у приміщенні Помічнянського ЦНАПу (за адресою: вул. Перемоги, 91) триває прийом громадян фахівцем головного управління. Так, минулого четверга з 09.00 до 15.00 години до спеціаліста сервісного центру № 7 на прийом звернулось 17 осіб.
Питання громадян здебільшого стосувались підвищення розміру пенсії з березня 2021 року відповідно до Постанови КМУ “Про додаткові заходи соціального захисту соціального захисту пенсіонерів у 2021” від 22.02.2021 № 127 та подальшої виплати пенсії через поштове відділення.
Прийнято 3 заяви на перерахунки пенсій, 3 заяви на виплату допомоги на поховання, 1 заява на виплату пенсії через банківську установу.