Пропустити навігацію

Мешканці Маловисківщини освоюють електронні лікарняні та сервіс «Автоматичне призначення пенсії»

Для підвищення поінформованості громадян з питань новацій у пенсійній системі, практичного опанування сервісів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України спеціалісти відділу обслуговування громадян № 8 (сервісного центру) управління обслуговування громадян Катерина Яковлєва та Олена Палій провели зустрічі з трудовими колективами Малої Виски: ФОП «Коваленко» та Маловисківського бюро правової допомоги головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області.

Фахівці Фонду ознайомили учасників зустрічі із поетапним впровадженням електронної форми листків непрацездатності, сформованих на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність, що передбачено Порядком організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31 березня 2021 року № 323.

Вже з 1 вересня інформація про непрацездатність буде доступна працівнику та роботодавцю через їхні електронні кабінети на ведпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, а особі, що засвідчила тимчасову непрацездатність (лікарю), – через електронну систему охорони здоров’я. А тому роздруковувати електронний листок непрацездатності працівнику не потрібно, адже всі необхідні відомості будуть доступні і для роботодавця.

ДО ВІДОМА. Застрахована особа може отримати паперовий витяг, звернувшись до ПФУ усно з наявними оригіналами документів (п. 16 Порядку організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього). Пошук відомостей у Реєстрі здійснюється за ПІБ та датою народження застрахованої особи, її реєстраційним номером облікової картки платника податків за принципом повного збігу всіх зазначених ідентифікаторів пошуку та/або кожного окремого із зазначених ідентифікаторів пошуку.

При внесенні інформації в Реєстр, лікар повинен буде зазначити в системі найменування та податковий номер страхувальника, у якого працює пацієнт. Страхувальникам (роботодавцям) необхідно заздалегідь проінформувати своїх працівників про податковий номер підприємства.

Окрім того, фахівці Фонду поінформували про зручний спосіб звернення за призначенням пенсії та подання необхідних документів через сервіс «Автоматичне призначення пенсії».

Особливістю цієї послуги є можливість подання документів для автоматичного призначення пенсії завчасно до настання пенсійного віку у зручний для людини час.

ДОВІДКОВО. Щоб подати анкету-заяву для призначення пенсії через особистий кабінет застрахованої особи на вебпорталі Пенсійного фонду України, треба виконати декілька кроків:

  • увійти на portal.pfu.gov.ua з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
  • обрати пункт «анкета-заява для автопризначення пенсії» та заповнити атрибути анкети;
  • прикріпити скан-копії необхідних документів;
  • підписати анкету-заяву КЕП;
  • натиснути кнопку «Відправити до ПФУ»

Після відправлення заяви користувач може відстежувати стан обробки свого звернення – в режимі перегляду всіх звернень, поданих особою в розділі меню «Мої звернення».

Учасники заходу отримали відповіді на запитання та інформаційні буклети з пенсійної тематики.20210610 142443 1024x768 - Мешканці Маловисківщини освоюють електронні лікарняні та сервіс «Автоматичне призначення пенсії»IMG 1bbaf2b5811ee083ad010b9e3e2758de V 1024x768 - Мешканці Маловисківщини освоюють електронні лікарняні та сервіс «Автоматичне призначення пенсії»

background Layer 1