Пропустити навігацію

Максимальне наближення послуг до населення – мета пенсійників Кіровоградщини

2 2 1024x681 - Максимальне наближення послуг до населення – мета пенсійників КіровоградщиниФахівці головного управління Фонду в області використовують будь-яку можливість для інформування населення про зміни у пенсійному законодавстві чи новації Пенсійного фонду України.

Так, минулого тижня фахівці відділу обслуговування громадян № 3 (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління здійснили прийом громадян на віддаленому робочому місці в Аджамському ЦНАПі і того ж дня провели лекційне заняття для молоді села.

6 1024x678 - Максимальне наближення послуг до населення – мета пенсійників КіровоградщиниПід час прийому на віддаленому робочому місці у приміщенні ЦНАПу (за адресою: с. Аджамка, вул. Центральна, 65) з 09.00 до 11.00 години (кожної третьої середи місяця) відвідувачів детально проконсультували щодо запланованих у 2021 році перерахунків пенсії, крім того. Фахівець сервісного центру надала перелік документів, необхідних для призначення пенсії, поінформувала про зарахування періодів стажу, набутого до 01.01.2004 року, та відрахування з пенсії згідно виконавчого впровадження.

8 - Максимальне наближення послуг до населення – мета пенсійників КіровоградщиниПісля прийому громадян була організована зустріч з молоддю, під час якої мешканців громади поінформували про зручний ресурс Пенсійного фонду України – вебпортал електронних послуг, який забезпечує доступ до інформаційно-довідкових ресурсів для отримання послуг через особистий кабінет. Молодь особливо зацікавив мобільний додаток «Пенсійний фонд», який дозволяє отримати доступ до онлайн-сервісів через смартфони та планшети.

background Layer 1