Про можливості сучасного електронного сервісу – працівникам архіву
Для трудового колективу Державного архіву Кіровоградської області пенсійниками сервісного центру № 1 організовано проведення інформаційного заходу «Автоматичне призначення пенсії». Зазначена тема була замовлена працівниками установи.
Учасників зустрічі поінформували про можливості сучасного електронного сервісу Пенсійного фонду України – вебпорталу електронних послуг, що дозволяє зручно та оперативно взаємодіяти з органами Фонду.
Далі докладно зупинилися на особливості застосування послуги «Автоматичне призначення пенсії». Її дія спрямована на призначення пенсії автоматично при досягненні особою пенсійного віку без особистого звернення та відвідування органів Фонду.
Скористатися сервісом можна після реєстрації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України через особистий кабінет користувача за допомогою власного кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Щоб застосувати зазначену послугу необхідно: заповнити анкету-заяву; додати (завантажити) усі необхідні скановані копії документів на призначення пенсії; підписати анкету-заяву власним КЕП та подати в роботу.
Документи, що надані разом з анкетою-заявою, будуть оцифровані та атрибутовані. На їх підставі буде сформована електронна пенсійна справа, складові якої стануть доступні особі після набуття статусу пенсіонера у розділі «Моя пенсія».
Усі учасники отримали листівку «Автоматичне призначення пенсії» з детальним описом щодо користування зазначеною послугою.
Охочі виявили бажання зареєструватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України та скористатися сервісами, що забезпечують якісно новий рівень надання пенсійних послуг. А пенсійники, в свою чергу, впевнили, що забезпечуватимуть необхідний супровід щодо реєстрації та застосування.