Пропустити навігацію

Високий рівень обслуговування громадян – результат злагодженої та професійної роботи

Для покращення якості та оперативності обслуговування громадян начальник управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області Світлана Риндіна, на постійній основі проводить навчання працівників сервісних центрів. На Кіровоградщині діє 11 центрів обслуговування громадян. Від кожного спеціаліста, який працює з людьми залежить ставлення останніх до установи та надання послуг в державній установі. Адже, оперативне надання послуги (консультування, прийняття документів, надання фахової відповіді на звернення громадян (усно/письмово) ­ .рівень комунікації «Держава-Громадянин»

Начальник управління обслуговування наголосила: «Ми маємо надавати максимально якісно послуги громадян, які звертаються до нас на прийом». Світлана Риндіна надала практичні (методичні) рекомендації та роз’яснення для якісного надання послуги.

Підв одячи підсумки начання, Світлана Риндіна подякувала кожному спеціалістові, адже станом на 01.07.2021 за результатами проведеного анкетування громадян (анкетовано 1114 громадян), позитивно оцінили якість обслуговування 98,2 % анкетованих осіб.

Ryndina 1 - Високий рівень обслуговування громадян – результат злагодженої  та професійної роботиRyndina - Високий рівень обслуговування громадян – результат злагодженої  та професійної роботи

 

  

background Layer 1