Одразу два сервісних центри долучилися до проведення Дня Пенсійного фонду України на Кіровоградщині
Географія та форми проведення інформаційних заходів охоплюють громади Голованівська, Новоархангельська, Вільшанки, Благовіщенська та Гайворонщини. Головна мета заходів максимальне залучення громадян, партнерів до спільної консультативно-роз’яснювальної роботи. Кожен захід чи то зустріч з населенням, трудовими колективами, проведення нарад, «круглого» столу сприяє інформуванню та правовій обізнаності громадян майбутніх та нинішніх відвідувачів пенсійної установи.
Так, на зустрічі з тимчасово безробітними (за участі й онлайн учасників) в Голованівській районній філії Кіровоградського обласного центру зайнятості начальник відділу Людмила Цилюрик поінформувала про негативні наслідки незадекларованої праці, як для працівника, роботодавця так держави вцілому. Відбулася трансляція відеороликів соціального спрямування щодо автоматичного призначення пенсії, електронної трудової книжки, мобільного додатку «Пенсійний фонд». Бажаючі зареєструвалися на вебпорталі електронних пенсійних послуг або завантажили додаток «Пенсійний Фонд» на власні гаджети реєстрація проходила за підтримки фахівця сервісного центру.
Відбулися зустрічі з трудовими колективами банківських установ (АТ «Приватбанк» в смт Вільшанка та смт Новоархангельськ). Представники банківської установи розповіли про свої пенсійні програми.
Начальник сервісного центру провела зустріч з трудовим колективом ДП «Голованівський лісгосп» на тему: «Вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України – сучасні електронні послуги».
З метою популяризації сучасних послуг пенсійної служби представники сервісного центру №11 Андрій Волощук та Тетяна Кондратюк провели на території міського ринку «Омега» флешмоб під гаслом «Сучасні послуги вебпорталу Пенсійного фонду – зручний спосіб отримання інформації». Пенсійники поінформували підприємців та відвідувачів ринку про широкий спектр послуг, які можна отримати за допомогою електронного сервісу в режимі онлайн. Тетяна Кондратюк: «оберіть зручну форму комунікацію з Пенсійним Фондом України».
Фахівці сервісного центру провели зустріч з колективом Благовіщенського професійного ліцею. Присутніх ознайомлено з особливостями обчислення страхового стажу, зарахуванням періодів заробітної плати для визначення розміру пенсії. Під час заходу фахівці розповіли про нові форми обслуговування громадян онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду: можливостями оперативно та дистанційно отримувати необхідну інформацію з питань пенсійного забезпечення, довідки та навіть автоматично призначити пенсію без відвідування установи.
Завітавши до редакції газети «Слово і час плюс» фахівці сервісного центру провели зустріч у форматі «круглого столу» на тему: «Перерахунок пенсій з 1 липня 2021 року». Особлива увага була зосереджена на перерахунку пенсій учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.
Вже стало доброю традицією у Пенсійному фонді проводити заняття «Школи майбутнього пенсіонера» для громадян передпенсійного віку, бухгалтерів чи кадровиків підприємств, установ та організацій, на яких працівники управління роз’яснюють, як підготуватись до виходу на пенсію, навести лад у документах та вчасно їх зібрати. Також спеціалісти Фонду поінформували про умови призначення пенсій та здійснюють правову оцінку наявним документам, щоб завчасно виявити та усунути недоліки.










