Якісні послуги на віддаленому робочому місці – пріоритет у роботі пенсійників Голованівщини
Надавати якісні пенсійні послуги громадянам у кожному “куточку” області – одне з основних завдань головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області.
Вкотре начальник відділу обслуговування громадян № 10 (сервісного центру) Людмила Цилюрик провела прийом на віддаленому робочому місці у смт Побузьке, на який завітали громадяни із найрізноманітнішими питаннями: видача довідок з Реєстру застрахованих осіб, перерахунки, призначення пенсій, зміна способу виплати пенсій та ін.
Під час спілкування з відвідувачами фахівець інформувала, що деякі послуги можна отримати дистанційно, зареєструвавшись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду. “Сервіс використовують для отримання довідок, контролю свого стажу, наявних електронних лікарняних і навіть для подачі документів на “Автоматичне призначення пенсії”, – зазначила Людмила Цилюрик.
Нагадуємо, прийом громадян фахівцями сервісного центру проводиться кожного першого і третього четверга місяця з 09.00 до 12.00 години та з 13.00 до 16.00 години у приміщенні Побузької селищної ради за адресою: смт Побузьке, вул. Незалежності, буд. 5.