Пропустити навігацію

Колектив ПАТ “Ліки Кіровоградщини” обирають сучасні способи комунікації

1 19 - Колектив ПАТ “Ліки Кіровоградщини” обирають сучасні способи комунікації

Заступник начальника відділу обслуговування громадян №11 (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Людмила Кравчук зустрілася з колективом ПАТ “Ліки Кіровоградщини” міста Гайворон.

Фахівець головного управління розповіла учасникам зустрічі про нові електронні сервіси Пенсійного фонду України, а саме: “Автоматичне призначення пенсії”, “Електронна трудова книжка”, “Е-лікарняні,” які в онлайн режимі комунікують громадян-одержувачів послуги з Пенсійним фондом. Кожен громадянин має можливість стати активним користувачем вебпорталу електронних послуг та дистанційно вирішувати питання у режимі 24/7.

Завітавши до “особистого кабінету” на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України відвідувачі контролюють власного роботодавця, наявність сплати страхових внесків, зарахування страхового стажу та розмір заробітної плати тощо.

Окремо заступник начальника відділу зупинилася на умовах призначення пенсії для медичних працівників та фармацевтів, які визначені п

унктом “е” статті 55 Закону України “Про пенсійне забезпечення” за Переліком закладів і установ освіти, охорони здоров’я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 04.11.1993 №909.

Людмила Кравчук наголосила, що основною умовою для права виходу на пенсію за вислугу років є наявність відповідного стажу роботи на цих посадах.

Учасники зустрічі отримали інформаційні буклети та індивідуальні консультації з пенсійної тематики.

background Layer 1