Пропустити навігацію

Дистанційні послуги – альтернатива особистому зверненню

На прийом до начальника відділу обслуговування громадян № 8 (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Ольги Бондарь звернулися 42 мешканця Смолінської ТГ.

Переважна більшість звернень громадян стосувалися призначення та перерахунку пенсій, отримання різного виду довідок (про доходи, ОК-5, ОК-7, додаток 9), які підтверджені QR-кодом.

Начальник відділу поінформувала мешканців громади про електронні сервіси Пенсійного фонду України, продемонструвавши ролик: “Дистанційно. Зручно.” Під час перегляду даної презентації представниця Фонду зауважила, що реєстрація на вебпорталі відкриває доступ до всіх пенсійних послуг, які надають фахівці сервісних центрів, варто лише мати власний КЕП (кваліфікований електронний підпис).

Окремо зупинилася на зручному та сучасному форматі призначення пенсії – “Автоматичне призначення пенсії”. Для того, щоб скористатися даною послугою потрібно заздалегідь заповнити анкету-заяву, перевірити дані електронної трудової книжки і прикріпити скан-копії необхідних документів. Отримати консультацію фахівців головного управління можна за телефоном “гарячої” лінії сервісного центру.

 Нагадуємо, прийом громадян фахівцями сервісного центру проводиться кожну другу і четверту середу місяця з 10.00 до 14.00 години у приміщенні Смолінської селищної ради за адресою: смт Смоліне, вул. Козакова, буд. 39.

foto 1 1024x488 - Дистанційні послуги – альтернатива особистому зверненню

background Layer 1