Пропустити навігацію

Фахівці Голованівщини обирають соціальне спілкування на платформі Зум

Як безпечно надати та отримати послугу під час пандемії – ось головне завдання для державних службовців та мета відвідувачів Пенсійного Фонду.

“Спілкування за допомогою відеоконференції на платформі Зум дозволяє безконтактно надавати консультації, рекомендації та роз’яснення з пенсійної тематики” – зауважила Людмила Цилюрик начальник відділу обслуговування громадян (сервісний центр) № 10 під час консультування мешканців Голованівщини.

До розмови з фахівцем підключилися 17 громадян, які “наживо” та в режимі “запитання-відповідь” скористалися відеочатом, для вирішення своїх питань.

Людмила Цилюрик під час розмови з гостями відеоконференції зупинилася на умовах призначення пенсії та особливостях її обчислення. Крім того продемонструвала презентацію “Пенсійна послуга онлайн – це просто” та запропонувала зареструватися на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України або завантажити мобільний застосунок “Пенсійний фонд”. На вебпорталі у “особистому кабінеті”, ви контролюєте страхові внески, розмір заробітної /пенсійної виплати, оновлюєте персональні дані, подаєте заяву на перерахунок і навіть призначення пенсії (лише пенсія за віком), переглядаєте “е-лікарняні” тощо.

IMG 2472f41c78eec8bb1e4cb223773eb720 V 768x1024 - Фахівці Голованівщини обирають соціальне спілкування  на платформі ЗумIMG e57cb376ef6ce24cecd608ff7b2213d6 V 768x1024 - Фахівці Голованівщини обирають соціальне спілкування  на платформі Зум

background Layer 1