Пропустити навігацію

Про широкий спектр дистанційних послуг інформують пенсійники Кропивницького району

Чи можливо отримати пенсійні послуги й одночасно заощадити власний час? На це питання відповіла головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 3 (сервісного центру) Катерина Дибенко під час зустрічі з трудовим колективом ТОВ «Прогрес-2010».

Фахівець поінформувала присутніх про сучасний сервіс – вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, який доступний кожній застрахованій особі та пенсіонерам у режимі 24/7.

“Достатньо мати власний кваліфікований електронний підпис, а використовувати можна будь-який пристрій з доступом до мережі Інтернет – персональний комп’ютер, планшет і навіть смартфон”, – зауважила Катерина Дибенко.

Тобто на сьогоднішній день ознайомитись з інформацією про свої трудові відносини за даними звітних відомостей роботодавця та сплачені страхові внески, подати скан-копії документів на “Автоматичне призначення пенсії”, заяву на перерахунок вже призначеної пенсії, отримати довідки, дійсність яких підтверджується QR-кодом та відстежити наявний електронний листок непрацездатності стало можливим не виходячи з дому.

Завдяки такій цікавій зустрічі працівники переконалися, що електронний формат надання послуг – це справді чудова можливість заощадити час та вирішити безліч питань дистанційно.1 6 1024x652 - Про широкий спектр дистанційних послуг інформують пенсійники Кропивницького району

background Layer 1