Пропустити навігацію

Зустріч з працівниками Олександрійського відділення АТ “МЕГАБАНК”

Фахівці відділу обслуговування громадян № 4 (сервісного центру) зустрілися з банківськими спеціалістами Олександрійського відділення АТ “Мегабанк.”

          Під час конструктивного діалогу були окреслені умови співпраці, додержання вимог Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банківських установах, терміни подання заяв про виплату пенсій через банківську установу та особливості звернення клієнтів банку для поновлення заяв про виплату пенсій, наприклад, якщо була перерва в подовженні пенсійної виплати (більше року).

          Співробітники банку поінформували працівників Фонду про актуальні програми для осіб пенсійного віку та зазначили, що хоч сітка представництв у області (відділення та банкомати) не є розгалуженою та кожен клієнт банку має можливість виконувати банківські операції онлайн – безконтактно.

Зі свого боку фахівці головного управління поінформували, що Пенсійний фонд України активно впроваджує дистанційні форми обслуговування громадян, які дозволяють без особистого відвідування сервісних центрів отримувати пенсійні послуги. Щоб скористатися послугами онлайн, слід лише зареєструватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Популярністю у населення користуються такі сервіси: СМС-інформування, надання електронних документів із підтвердженням QR-коду, “Пенсійний калькулятор”, “Електронна трудова книжка”, “Автоматичне призначення пенсії”.

1 16 768x1024 - Зустріч з працівниками Олександрійського відділення АТ “МЕГАБАНК”

 

background Layer 1