Про зручний та сучасний Пенсійний фонд України
У рамках проведення Дня Пенсійного фонду України спеціалісти відділу обслуговування громадян № 8 (сервісного центру) охопили одразу два міста Кіровоградщини – Малу Виску та Новомиргород, щоб ознайомити місцевих мешканців з нормами чинного пенсійного законодавства та популяризувати сучасні електронні послуги ПФУ.
Розпочали День Фонду проведенням на центральній площі міста Мала Виска флешмоб-акції під гаслом: “Легальна зайнятість – запорука стабільного майбутнього”. Головні спеціалісти відділу Аліна Семенцова та Олена Палій за участі спеціаліста відділу забезпечення наповнення бюджету Тетяни Кудрі звернули увагу громадян на те, що працюючи без укладення трудового договору, отримуючи заробітну плату “в конверті”, вони позбавляють себе страхового стажу, оплати відпустки та лікарняних листів, допомоги у разі отримання травми на виробництві та інших форм соціального захисту.
Також поінформували про необхідність особистого контролю за достовірністю відомостей, що відображає роботодавець у звітності, а зацікавленим маловищанам рекомендували завантажити мобільний додаток “Пенсійний фонд” для можливості дистанційно відстежувати ситуацію щодо сплачених страхових внесків та зарахованого стажу.
Начальник відділу Ольга Бондарь та головний спеціаліст відділу з питань виплати пенсій Інна Пахомова провели засідання “круглого столу” із працівниками відділення АТ “Райффайзен Банк Аваль”. Під час зустрічі обговорили питання своєчасної виплати пенсій банківською установою та надання якісних послуг пенсіонерам.
Тим часом головний спеціаліст Олена Костюкова провела зустіч з трудовим колективом аптеки “Ліки Кіровоградщини”, що у м. Новомиргороді. Фахівець поінформувала присутніх про електронні послуги, які можна отримати на вебпорталі Пенсійного фонду України, зокрема, як скористатися сервісом “Пенсійний калькулятор” для обчислення розміру майбутньої пенсії, як заздалегідь подати документи, необхідні для призначення пенсії через сервіс “Автоматичне призначення пенсії” та як ознайомитися з інформацією про свої трудові відносини в сервісі “Електронна трудова книжка”.
З колективом відділу соціального захисту населення, праці та охорони здоров’я Маловисківської міської ради головним спеціалістом Фонду Катериною Яковлєвою, проведено заняття у “Школі майбітнього пенсіонера” на тему: “До виходу на пенсію готуємось заздалегідь”. Учасників заходу поінформували про основні норми Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, роз’яснили про можливість здійснення доплати до мінімального страхового внеску.
У свою чергу, заступник начальника відділу формування електронних трудових книжок Наталія Липницька ознайомила працівників місцевого самоврядування зі широким спектром електронних послуг Пенсійного фонду: “Автопенсія”, “Е-трудова”, “Пенсійний калькулятор”, “Е-лікарняний”. Наприкінці зустрічі фахівці головного управління ПФУ рекомендували майбутнім пенсіонерам перевіряти наявний страховий стаж за допомогою вебпорталу ПФУ, щоб мати впевненість у одержанні справедливо заробленої пенсії у майбутньому.
Цього ж дня на зустрічі з населенням по вулиці Білоглинській у м. Новомиргороді спеціаліст відділу обслуговування громадян № 8 (сервісного центру) Олена Костюкова та спеціаліст відділу перерахунків пенсій № 2 Ольга Потоцька мали змогу донести інформацію про проведені перерахунки протягом року та анонсувати заплановані, а також поінформувати про зміни у пенсійному законодавстві.
Разом з тим, начальник відділу обслуговування громадян № 8 (сервісного центру) Ольга Бондарь протягом дня здійснювала “Дзвінки турботи” до осіб з обмеженими фізичними можливостями Маловисківщини та Новомиргородщини. Цікавились пенсіонери насамперед проведеними перерахунками у поточному році та підвищенням пенсій у наступному. Фахівець Фонду детально відповідала на кожне із поставлених запитань та роз’яснила кожному із запитувачів усі незрозумілі моменти пенсійного забезпечення.
Літні люди висловили велику вдячність за докладні роз’яснення та приємне спілкування, а пані Ольга в свою чергу побажала пенсіонерам здоров’я і нагадала, що за виникнення потреби у додаткових консультаціях вони можуть телефонувати на гарячу лінію Фонду та виходити на відеозв’язок зі спеціалістами.