Пропустити навігацію

Зустріч з працівниками та клієнтами банківської установи – це завжди досвід та практика

З метою інформування мешканців м. Новоукраїнка про інновації від Пенсійного фонду фахівці головного управління завітали до Новоукраїнського відділення АТ “Райффайзенбанк”. Тетяна Скок, головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 7 (сервісного центру), спілкувалась як з працівниками банківської установи, так і з клієнтами установи.

Банківським працівникам продемонстрували інформаційний ролик: “Пенсійний фонд України – це зручно!”, надали методичну допомогу при завантаженні мобільний застосунок “Пенсійний фонд” та презентували опції, які пропонує Пенсійний фонд України.

Фахівець Фонду наголосила, що, крім мобільного застосунку, весь спектр пенсійних послуг можна отримувати дистанційно і на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Кожна застрахована особа через власний “Особистий кабінет” може замовити довідки про доходи, завантажити скан-копії паперової “трудової”, переглянути актуальну інформацію щодо сплати страхових внесків, розміру заробітної плати.

Як свідчить практика та досвід спільної роботи з банківськими установами, певний відсоток пенсіонерів, які отримують пенсію на банківську картку, з різних причин тривалий час не знімає кошти з рахунку.

Тетяна Скок зазначила: “Якщо кошти не знімають протягом 12 місяців або весь цей період виплата пенсії здійснюється за довіреністю, банк надсилає повідомлення до органів Пенсійного фонду, Пенсійний фонд інформує одержувача про необхідність подання відповідної заяви, а одержувач – подає нову заяву до Пенсійного фонду про отримання пенсії через банк. Зазначену заяву пенсійникам може надати і сама банківська установа після звернення одержувача”.

Увага! Якщо протягом місяця з дати направлення повідомлення пенсіонер не подав заяву, перерахування пенсії на його банківський рахунок припиняється, і виплата здійснюється через відділення пошти за місцем проживання пенсіонера.

sts 7 - Зустріч з працівниками та клієнтами банківської установи – це завжди досвід та практикаsts 7 2 - Зустріч з працівниками та клієнтами банківської установи – це завжди досвід та практика

 

background Layer 1