Пропустити навігацію

Зустріч з працівниками Олександрійського відділення ПАТ КОМ ІН БАНК

Спеціалісти відділу обслуговування громадян № 4 (сервісного центру) провели зустріч з банківськими працівниками Олександрійського відділення ПАТ КОМ ІН БАНК.

          Під час зустрічі обговорили подальші кроки щодо співпраці двох установ, умови додержання вимог Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банківських установах, терміни подання заяв про виплату пенсій через банківську установу та особливості звернення клієнтів банку для поновлення заяв про виплату пенсій, наприклад, якщо була перерва в подовженні пенсійної виплати.

          Також співробітники банку дізналися, що Пенсійний фонд активно впроваджує дистанційні форми обслуговування громадян, які дозволяють без особистого відвідування сервісних центрів отримувати широкий спектр пенсійних послуг, що є надзвичайно актуально в умовах сьогодення. Щоб скористатися послугами, слід лише зареєструватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Серед популярних сервісів вебпорталу, якими вже користуються понад 100 тисяч користувачів: кабінет страхувальника, СМС-інформування, надання електронних документів із підтвердженням QR-коду, “Пенсійний калькулятор”, “Електронна трудова книжка”, “Автоматичне призначення пенсії”.

          За результатами зустрічі були підтверджені головні пріоритети в роботі державного та фінансового секторів: комунікація, сервісна підтримка та якість надання послуги.

IMG 43bdf3f16c99d95cea3dc10f6d656c20 V 720x1024 - Зустріч з працівниками Олександрійського відділення ПАТ КОМ ІН БАНК

background Layer 1