Пропустити навігацію

Пенсійники Кіровоградщини невпинно інформують населення щодо новітніх електронних сервісів Пенсійного фонду України

Днями головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 3 (сервісного центру) Катерина Дибенко провела зустріч з мешканцями міста Бобринця.

Цікавими та актуальними для обговорення стали питання щодо дистанційних сервісів, якими можна скористатись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України в режимі 24/7 не виходячи з дому. Громадяни також цікавилися порядком перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам, кому і на скільки планується збільшення розміру пенсійних виплат у 2022 році тощо.

“Електронний формат надання послуг – це можливість заощадити час та вирішити безліч питань дистанційно, наприклад: отримати відомості з Реєстру застрахованих осіб, електронного реєстру листків непрацездатності, подати заяву для внесення змін у пенсійній справі чи на проведення перерахунку, отримати довідки, дійсність яких підтверджується QR-кодом, подати звернення до органів Пенсійного фонду тощо”, – поінформувала пенсійниця.

Також фахівець надала практичну допомогу всім бажаючим у завантаженні мобільного застосунку “Пенсійний фонд”.

22 1024x576 - Пенсійники Кіровоградщини невпинно інформують населення щодо новітніх електронних сервісів Пенсійного фонду України

background Layer 1