Додаток банківської установи у мобільному – це звично. А що вам відомо про “цифру” Пенсійного фонду?
Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 11 (сервісного центру) Ольга Марчук зустрілася з банківськими працівниками АТ “Ощадбанк”. Зустріч проводилася з метою популяризації та інформування працівників та відвідувачів установи про останні досягнення Пенсійного фонду в дистанційному обслуговуванні громадян.
Представниця головного управління розпочала розмову із запитання про те, що відомо громадянам про дистанційні послуги Пенсійного фонду України, чи отримували вони пенсійні послуги онлайн, чи знайомі з можливостями вебпорталу електронних пенсійних послуг. Більшість присутніх на зустрічі відповіли, що отримують пенсійну послугу у сервісному центрі, адже це – звично. Та Ольга Марчук наголосила, що Пенсійний фонд України крокує у ногу з часом, опановує сучасні технології, пропонує дистанційні сервіси.
“Ми звикли до банку у телефоні, банківських послуг 24/7… Пенсійний фонд теж пропонує аналогічний спосіб отримання інформації чи послуги у додатку “Пенсійний фонд” або після авторизації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, де через “Особистий кабінет” застрахована особа матиме доступ до своїх персональних даних із Реєстру застрахованих осіб – про страховий стаж та розмір заробітної плати. Крім того, вебпортал пропонує користувачам можливість подати анкети-заяви на “Автоматичне призначення пенсії”, переглянути електронну трудову книжку та внести зміни, переглянути електронний листок непрацездатності, а якщо ви вже отримуєте пенсію – ознайомитися зі своєю електронною пенсійною справою”, – пояснила фахівець головного управління.