Пропустити навігацію

ДБАЄМО, ЩОБ МЕШКАНЦІ НАШОЇ ОБЛАСТІ ВОЛОДІЛИ ПОВНОЮ ІНФОРМАЦІЮ ЩОДО ПОСЛУГ ФОНДУ

Фахівцями Фонду області проводиться активна робота щодо розповсюдження інформації про зміни та новації, які відбуваються у пенсійному та соціальному забезпеченні. Відповіді на найпоширеніші запитання можна знайти на сторінках друкованих та інтернет-видань, на сайтах обласних рад, міських, сільських та селищних громад, на офіційній сторінці головного управління в соціальній мережі “Фейсбук” та Телеграм-каналі “Пенсійний фонд Кіровоградщини”.
Але спілкування із мешканцями області наживо є одним із головних інструментів комунікації, тож головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 3 (сервісного центру) Катерина Дибенко провела інфозустріч із населенням с. Червоновершка, під час якої надала детальні роз’яснення щодо особливостей призначення/перерахунку житлових субсидій та пільг.
Фахівчиня вкотре роз’яснила, чому декому субсидія на опалювальний сезон була призначена автоматично, а кому треба було подати заяву повторно  https://www.facebook.com/photo.php?fbid=627818572865748&set=pb.100069128323212.-2207520000&type=3 Обговорити також і особливості подання заяв для отримання пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу  https://www.facebook.com/photo.php?fbid=659753826338889&set=pb.100069128323212.-2207520000&type=3
Крім того, Катерина Дибенко зазначила, що Фондом забезпечується якісно новий рівень надання послуг – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, що дає змогу отримувати сервіси дистанційно.
1 9 - ДБАЄМО, ЩОБ МЕШКАНЦІ НАШОЇ ОБЛАСТІ ВОЛОДІЛИ ПОВНОЮ ІНФОРМАЦІЮ ЩОДО ПОСЛУГ ФОНДУ
background Layer 1