ЧОМУ ПОДАТИ ЗАЯВУ ‒ ЦЕ ЛИШЕ ПІВСПРАВИ?
Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 7 (сервісного центру) Світлана Ковалюк провела робочу зустріч з мешканцями Добровеличківської громади та поінформувала учасників про умови призначення пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги для мешканців сільської місцевості.
Під час зустрічі одне з основних питань, яке обговорювалося, ‒ це правильність подання заяви та збір необхідних документів, які додаються. “Зрозуміло, що особа, яка вперше звертається до соціальної установи з метою отримання належних їх виплат чи допомог, може зіштовхнутися з деякими моментами, яких легко уникнути, якщо відвідувати заняття у Школі майбутнього пенсіонера, стежити за офіційною сторінкою головного управління у соціальній мережі “Фейсбук” чи Телеграм-каналі ‒ завжди актуальна інформація про пенсійне, соціальне чи страхове забезпечення громадян”, ‒ зауважила фахівчиня головного управління.
Якщо ми говоримо про призначення субсидії / пільг, то цей процес максимально автоматизований ‒ комунікувати з Пенсійним фондом України можна через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України дистанційно. А ось вчасне отримання субсидії населенням напряму залежить від надавачів комунальних послуг. Адже за відсутності від них відповідної інформації житлова субсидія на такі послуги не призначатиметься і 5-денний термін буде недотримано. “Також важливо, у разі виникнення обставин, що впливають на надання пільг та їх розмір (зокрема, зміна складу членів сім’ї, на яких поширюються пільги; зміна категорії пільговика; зміна переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання; зміна управителя, виконавця комунальних послуг (крім випадків, коли інформація про зміну надається виконавцем послуги), створення об’єднання), пільговик зобов’язаний подати протягом 30 календарних днів до уповноваженого органу нову заяву”, ‒ наголосила під час обговорення Світлана Ковалюк.
