Е-СЕРВІСИ ПФУ – ЦЕ ПРО ЗРУЧНІСТЬ
Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 9 (сервісного центру) Анастасія Журавська зустрілась із працівниками відділення АТ КБ “Приватбанк” у м. Долинська. Мета цієї зустрічі – ознайомлення працюючих громадян із дистанційними сервісами Фонду, адже такий формат обслуговування дає змогу отримати бажані послуги у режимі 24/7 та без особистого звернення.
Представниця головного управління зазначила, що на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України та у мобільному застосунку “Пенсійний фонд” можна як отримувати інформацію у форматі різних видів довідок, так і подавати документи, необхідні для призначення та перерахунку пенсій / субсидій / пільг / страхових виплат.
Особливу увагу фахівчиня приділила спрощеному механізму звернення за призначенням житлової субсидії в електронній формі, зауваживши, що вся необхідна інформація щодо тарифів на оплату житлово-комунальних послуг та стан особових рахунків заявників надходять до ПФУ в автоматичному режимі від надавачів житлово-комунальних послуг.
Крім того, спеціалістка нагадала, що тим, хто брав добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування у 2023 році і бажають продовжувати сплачувати внески, необхідно укласти нові договори на 2024 рік https://www.facebook.com/pfu.gov.ua/videos/1754113935052626
