ВЕБПОРТАЛ ‒ КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ, ЯКА СТАНЕ У ПРИГОДІ
Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 4 (сервісного центру) Галина Братченко зустрілася з мешканцями міста Олександрії з метою популяризації дистанційних форм обслуговування громадян. “Звісно, живе спілкування жодні системи не замінять, але трапляються випадки, коли відвідати Пенсійний фонд України немає можливості: стан здоров’я, поважний вік, зайнятість на роботі тощо. Саме у таких випадках допоможе вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України ‒ це сучасний спосіб комунікації (обміну інформацією та даними)”, ‒ зауважила у розмові представниця Фонду.
Як авторизуватися та отримати необхідну інформацію через вебпортал? Що для цього потрібно? З такими питаннями зверталися містяни до фахівця головного управління https://www.pfu.gov.ua/…/314271-yak-avtoryzuvatysya-na…/
Поряд з цим громадян цікавили умови призначення субсидії / пільг, як дізнатися чи призначена допомога. “У цьому питанні теж допоможе вебпортал електронних послуг ПФУ. Після авторизації отримаєте інформацію у розділах “Моя субсидія” / Мої пільги”, ‒ поінформувала Галина Братченко.

