ОЛЕКСАНДРІЯ: ВЧАСНА ПІДТРИМКА ТА ДОПОМОГА ДЛЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ
“…саме такі завдання стоять перед фахівцями головного управління, коли йде мова про внутрішньо переміщених осіб”, ‒ такими словами очільниця відділу обслуговування громадян № 4 (сервісного центру) Світлана Демченко розпочала зустріч з внутрішньо переміщеними особами, які тимчасово проживають на базі дитячого садочка в місті Олександрія.
Учасники зустрічі ‒ це пенсіонери, багатодітні матері, категорії осіб, які потребують особливої уваги не лише держави, а й кожного небайдужого. Запитань було чимало: пенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осіб, порядок поновлення виплати пенсій та отримання пенсійних виплат через банківські установи, способи ідентифікації пенсіонерів. Питання виплат пенсій та пільг ‒ наріжне. Тож представниця Фонду наголосила, що потрібно не відкладати на потім ідентифікацію для уникнення зайвих проблем та непорозумінь та запропонувала декілька варіантів, як це зробити швидко https://www.pfu.gov.ua/kv/219464-identyfikatsiya-hto-ta-yak-zobov-yazanyj-yiyi-projty/
Учасники зустрічі отримали інформаційні буклети щодо алгоритму авторизації та подальшої взаємодії з Фондом дистанційно ‒ через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (зокрема, як варіант самоідентифікації). Крім того, більш детально зупинилися на результатах “січневого” перерахунку ‒ чому у більшості пенсіонерів розмір пенсії не змінився. Світлана Демченко, завершуючи зустріч, нагадала про канали комунікації з Пенсійним фондом України https://www.facebook.com/GUPFU/posts/679398511041087 та важливість отримання інформації з достовірних джерел.
