Пропустити навігацію

МИ ПРАЦЮЄМО НА СПІЛЬНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Начальник відділу обслуговування громадян № 8 (сервісного центру) Ольга Бондарь провела робочу зустріч із трудовим колективом Центру надання адміністративних послуг Маловисківської міської ради та поінформувала про умови призначення пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги у 2024 році.
Які питання найчастіше лунають від відвідувачів ЦНАПу до фахівців? На які моменти варто звернути особливу увагу? Під час зустрічі очільниця сервісного центру наголосила, що запорукою успішного обслуговування громадян є фаховість спеціаліста, який надає послугу, та індивідуальний підхід у вирішенні того чи іншого питання. “Комунікація з громадянами зазвичай не обмежується одним прийомом, якщо ми говоримо про призначення пільги чи субсидії вперше. Адже наступним етапом для кожного заявника після подання заяви та потрібних документів є дата отримання виплати та її розмір ‒ це питання хвилює найбільше”, ‒ зауважила Ольга Бондарь.
Пенсійний фонд України максимально автоматизує механізм призначення / перерахунку пенсії та інших соціальних допомог. Фінансування виплат здійснюється централізовано. Подати заяву на призначення субсидії / пільги можна дистанційно ‒ через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. “А ось вчасне отримання субсидії населенням напряму залежить від надавачів комунальних послуг. Адже за відсутності від них відповідної інформації житлова субсидія на такі послуги не призначатиметься”, ‒ нагадала фахівчиня Фонду.
Ось перелік корисних посилань:
 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=590698039911135&set=pb.100069128323212.-2207520000&type=3 (ВЧАСНЕ ОТРИМАННЯ СУБСИДІЇ НАСЕЛЕННЯМ НАПРЯМУ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД НАДАВАЧІВ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ)
 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=509653524682254&set=pb.100069128323212.-2207520000&type=3 (ПОДАЛИ ЗАЯВУ НА ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ, А ВІДПОВІДІ Й ДОСІ НЕМАЄ…)

 

Bondar O V. Nachalnyk VOG 8 TSNAP Pryznachennya zhytlovyh subsydij ta pilg - МИ ПРАЦЮЄМО НА СПІЛЬНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

background Layer 1