Чому заяву-розрахунок “відхилено”? Яка причина? Ці питання найчастіше хвилюють роботодавця під час оплати “лікарняних”.
Головна причина ‒ це помилки. Наприклад, невірно заповнені реквізити страхувальника (номер рахунку, місцезнаходження тощо); не вказано (за потреби) дані щодо права особи на пільгу (пільгова категорія ‒ особі встановлена інвалідність); невідповідність між страховим стажем за останні 12 місяців, який особа набула фактично, або ж неправильно розраховано суму виплат за листком непрацездатності.
В електронній заяві-розрахунку більше помилок з паперового лікарняного. Дані вносяться відповідальною особою вручну, тож реквізити або інформація про застраховану особу може містити помилки.
Нагадуємо, що в заяві-розрахунку зі статусом “не прийнято” причина відхилення відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ). Рекомендуємо для своєчасного отримання допомоги за тимчасовою непрацездатністю уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані.
Якщо роботодавець не може скористатись електронним кабінетом через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, він може скласти заяву-розрахунок в паперовій формі та подати її до будь-якого сервісного центру головного управління.