“Якщо у вас немає часу відвідувати Пенсійний фонд України, а питання виникають, раджу у такому випадку користуватись дистанційними послугами ПФУ. Давайте разом зробимо перші кроки у цьому напрямку ‒ встановимо мобільний застосунок “Пенсійний фонд” на власний ґаджет”, ‒ запропонувала провідний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 6 (сервісного центру) Лілія Сайко на зустрічі з ФОПівцями міста Знам’янка.
“Мобільний застосунок “Пенсійний фонд” має вже більше 1 млн завантажень та постійно вдосконалюється. Так, користувачі можуть формувати та подати до ПФУ наступні види заяв:
про призначення та надання житлової субсидії;
про надання пільг на оплату ЖКП, придбання твердого палива і скрапленого газу;
щодо перерахунку раніше призначеної житлової субсидії / пільги;
про виплату житлової субсидії / пільги та інші. З повним переліком послуг ви ознайомитесь вже як користувач додатку”, ‒ зауважила фахівчиня.
Працівники пенсійного віку переглянули свою пенсійну справу, проконтролювали сплату страхових внесків, а ось молодша частина колективу переглянули записи в електронній трудовій.