НАЛАГОДЖЕНА СПІВПРАЦЯ З ПРЕДСТАВНИКАМИ ЦНАПІВ У ГРОМАДАХ ОБЛАСТІ
2 Квітня 2024
Відбулась робоча зустріч начальника відділу обслуговування громадян № 2 (сервісного центру) Яни Гриценко з начальником відділу ЦНАПу Аджамської сільської ради Олександром Кириченком.
Головна тема спілкування – надання послуг мешканцям громади під час роботи фахівців Фонду на віддаленому робочому місці, що здійснюється кожної третьої середи місяця в приміщенні Аджамської ОТГ за адресою: с. Аджамка, вул. Центральна, буд. 65.
Представниця головного управління зазначила, що затверджені графіки оприлюднюються щомісячно на офіційній сторінці головного управління в соціальній мережі фейсбук https://www.facebook.com/GUPFU/posts/729048572742747 в Телеграм-каналі “Пенсійний фонд Кіровоградщини” https://t.me/PFU_Krop та на інформаційній сторінці головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області на вебпорталі Пенсійного фонду України https://www.facebook.com/GUPFU
Очільниця сервісного центру також акцентувала увагу, що на віддалених робочих місцях надається весь спектр послуг, які входять до компетенції Пенсійного фонду України (видача різних видів довідок, прийом заяв та документів, необхідних для призначення / перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат, надання усних консультацій тощо).
Також представники установ обговорили окремі питання щодо прийняття документів про призначення субсидій та пільг фахівцями ЦНАПу, адже особи, які проживають на території Аджамської територіальної громади мають змогу звертатися в тому числі і до них.
“Заяви з необхідними документами та / або відомостями також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації та посадовими особами Центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження структурному підрозділу з питань соціального захисту населення / органу Пенсійного фонду України. Заяви з необхідними документами та відомостями приймаються посадовими особами виконавчого органу або Центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи. Та не рідше ніж раз на два тижні заяви передаються до органів Пенсійного фонду”, – акцентувала увагу Яна Гриценко.
Щодо інших способів звернення до ПФУ спеціалістка поінформувала про можливість використовувати вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та мобільний застосунок “Пенсійний фонд”.