Пропустити навігацію

НАЛАГОДЖЕНА СПІВПРАЦЯ = ЗАДОВОЛЕНІ ГРОМАДЯНИ

1f7e1 - НАЛАГОДЖЕНА СПІВПРАЦЯ = ЗАДОВОЛЕНІ ГРОМАДЯНИДнями начальник відділу обслуговування громадян № 11 (сервісного центру) Руслана Ковбасюк провела робочу зустріч із фахівцями відділу соціального захисту та уповноваженими діловодами Благовіщенської громади.
1f449 - НАЛАГОДЖЕНА СПІВПРАЦЯ = ЗАДОВОЛЕНІ ГРОМАДЯНИУ ході зустрічі представники установ обговорили ряд питань щодо злагодженої роботи в частині прийому документів від мешканців громади стосовно призначення / перерахунку субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг.
261d - НАЛАГОДЖЕНА СПІВПРАЦЯ = ЗАДОВОЛЕНІ ГРОМАДЯНИ“Наше спільне завдання – відповідальне ставлення до опрацювання документів заявників, а також проведення широкої та доступної для всіх категорій населення роз’яснювальної роботи, адже наша взаємодія має бути корисною, у першу чергу, для громадян”, – зазначила Руслана Ковбасюк та надала інформаційні буклети з покроковими інструкціями щодо отримання дистанційних сервісів на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, які можуть бути розповсюджені серед відвідувачів.
1f535 - НАЛАГОДЖЕНА СПІВПРАЦЯ = ЗАДОВОЛЕНІ ГРОМАДЯНИ1f7e1 - НАЛАГОДЖЕНА СПІВПРАЦЯ = ЗАДОВОЛЕНІ ГРОМАДЯНИЗустріч пройшла в форматі конструктивного діалогу. На всі запитання присутні отримали компетентні відповіді та роз’яснення.
1 34 - НАЛАГОДЖЕНА СПІВПРАЦЯ = ЗАДОВОЛЕНІ ГРОМАДЯНИ
background Layer 1