ВЕБПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПФУ ‒ ЦІКАВО ТА ПІЗНАВАЛЬНО
Заступник начальника відділу обслуговування громадян № 2 (сервісного центру) Ольга Сіндяшкіна провела цікаву та пізнавальну зустріч зі студентами Кіровоградського медичного фахового коледжу ім. Є. Й. Мухіна.
Зустріч, як і планувалось, була насиченою та корисною. Ольга Сіндяшкіна запропонувала насичену програму знайомства ‒ вікторини, бліц-опитування і, звісно, практична частина ‒ “Тепер і я вмію комунікувати з ПФУ без відвідування сервісного центру”.
“Молодь ‒ це майбутнє України, тож наше завдання максимально спростити її шлях у пізнанні своїх прав та обов’язків”, ‒ підкреслила представниця Фонду.
Фахівчиня головного управління запропонувала учасникам зустрічі пройти інтерактивну гру “Правда / Міф”. Мета даної вікторини ‒ з’ясувати, що відомо студентству про Пенсійний фонд України та соціальне / пенсійне забезпечення. Заступник начальника відділу обслуговування громадян № 2 (сервісного центру) поінформувала про умови призначення пенсії, що таке страховий стаж та пояснила, чому потрібно обирати офіційну зайнятість з першого робочого дня. “Обирайте безпеку, не відмовляйтесь від соціального пакету, який гарантує держава”, ‒ звернулась Ольга Сіндяшкіна до учасників зустрічі.
Фахівчиня розповіла студентам про те, як для своїх рідних отримати довідки, які видає Пенсійний фонд України для працевлаштування / центру зайнятості та інших організацій через вебпортал електронних послуг ПФУ (як авторизуватись та замовити потрібні послуги).
До речі, у застосунку “ДІЯ” можна замовити довідки
ОК‒ 5 / ОК ‒ 7. “Для цього лише потрібно зайти в додаток, обрати розділ “Послуги”, далі ‒ “Довідки та витяги” і обрати відповідну довідку, яка Вам потрібна. Зачекайте кілька секунд, і довідка готова. Електронні довідки мають QR-коди, що посвідчують достовірність інформації, наявної у довідці. Такі довідки не потребують “живого” відтиску печатки та підпису спеціаліста Пенсійного фонду України”, ‒ прокоментувала фахівчиня.