Пропустити навігацію

КОМУНІКАЦІЯ З ПРЕДСТАВНИКАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ‒ ЗАПОРУКА УСПІХУ

1f7e1 - КОМУНІКАЦІЯ З ПРЕДСТАВНИКАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ‒ ЗАПОРУКА УСПІХУНачальник відділу обслуговування громадян № 10 (сервісного центру) Людмила Цилюрик поінформувала про останні новини пенсійного та соціального забезпечення працівників Голованівської селищної ради.
1f535 - КОМУНІКАЦІЯ З ПРЕДСТАВНИКАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ‒ ЗАПОРУКА УСПІХУДля працівників передпенсійного віку очільниця сервісного центру нагадала правила виходу на пенсію у 2024 році 1f447 - КОМУНІКАЦІЯ З ПРЕДСТАВНИКАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ‒ ЗАПОРУКА УСПІХУ 
2705 - КОМУНІКАЦІЯ З ПРЕДСТАВНИКАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ‒ ЗАПОРУКА УСПІХУТа все ж, головна мета зустрічі з представниками місцевого самоврядування ‒ це вирішення проблемних питань у сфері надання послуг, зокрема, механізм призначення субсидій та пільг:
1f4ce - КОМУНІКАЦІЯ З ПРЕДСТАВНИКАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ‒ ЗАПОРУКА УСПІХУ Які документи потрібно надати до заяви для заявників, які звертаються вперше?
1f4ce - КОМУНІКАЦІЯ З ПРЕДСТАВНИКАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ‒ ЗАПОРУКА УСПІХУЧому важливо дотримуватись термінів щодо передавання документів до фахівців головного управління для подальшого їхнього опрацювання?
1f7e1 - КОМУНІКАЦІЯ З ПРЕДСТАВНИКАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ‒ ЗАПОРУКА УСПІХУ1f9d1 200d 1f4bb - КОМУНІКАЦІЯ З ПРЕДСТАВНИКАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ‒ ЗАПОРУКА УСПІХУРазом з тим, фахівець Фонду акцентувала увагу присутніх на можливостях вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України та популяризації електронних сервісів серед мешканців громади.
1f91d - КОМУНІКАЦІЯ З ПРЕДСТАВНИКАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ‒ ЗАПОРУКА УСПІХУНасамкінець учасники зустрічі домовились проводити спільні зустрічі серед населення, оновлювати інформацію на стендах у приміщенні ради та транслювати відеоінструкції від Пенсійного фонду України.
IMG a9e07caed3b2cad3e93635fd08126410 V - КОМУНІКАЦІЯ З ПРЕДСТАВНИКАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ‒ ЗАПОРУКА УСПІХУ
background Layer 1