Пропустити навігацію

РІЗНІ СПОСОБИ КОМУНІКАЦІЙ ЗАРАДИ ЯКІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

З метою налагодження тісної взаємодії з представниками територіальних громад області начальник відділу обслуговування громадян № 2 (сервісного центру) Яна Гриценко ініціювала зустріч із начальником Центру надання адміністративних послуг (відділу) Суботцівської сільської ради Кропивницького району.
2705 - РІЗНІ СПОСОБИ КОМУНІКАЦІЙ ЗАРАДИ ЯКІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯЗустріч відбулась у форматі Зум-конференції, а темою зустрічі стали проблемні питання, які можуть виникнути у спеціалістів ЦНАПу під час прийому документів, необхідних для призначення / перерахунку житлових субсидій та пільг.
261d - РІЗНІ СПОСОБИ КОМУНІКАЦІЙ ЗАРАДИ ЯКІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ“Вчасність отримання заявником бажаних виплат не має залежити від того, куди звертаються громадяни. Саме тому варто уважно вивчати надані заявником документи, а також оперативно та правильно вносити дані в електронну справу субсидіанта /пільговика через програмний комплекс “Інтегрована інформаційна система “Соцгромада” для подальшого їх опрацювання спеціалістами Пенсійного фонду України”, – зазначила представниця головного управління.
1 2 - РІЗНІ СПОСОБИ КОМУНІКАЦІЙ ЗАРАДИ ЯКІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ2 1 - РІЗНІ СПОСОБИ КОМУНІКАЦІЙ ЗАРАДИ ЯКІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
background Layer 1