А разом з тим з’явились і питання від мешканців області щодо подання заяв на призначення субсидій на неопалювальний період.
Відповіді на найпоширеніші запитання надала головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 3 (сервісного центру) Катерина Дибенко під час зустрічі з населенням села Кетрисанівка.
Спершу спеціалістка зазначила, що тим, хто отримував субсидію протягом опалювального періоду, не потрібно звертатись до Пенсійного фонду України повторно, якщо жодних змін у майновому стані або складі сім’ї не відбулось.
Крім того, фахівчиня Фонду зазначила, що у випадку, коли до складу домогосподарства входять особи, які перебувають за кордоном більше 60 днів на момент звернення за призначенням, тоді житлова субсидія призначається без урахування таких осіб.
Звісно учасники зустрічі не оминули увагою й питання пенсійного забезпечення: умови призначення різних видів пенсії, особливості зарахування різних періодів трудової діяльності до страхового стажу та способи перевірки наявного страхового стаду за допомогою дистанційних сервісів Фонду.
“Широкий спектр послуг, які можна отримати за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, дозволяє комунікацію у режимі 24/7 з пенсійних питань, щодо призначення / перерахунку житлових субсидій та пільг, страхових виплат тощо”, – зазначила Катерина Дибенко.