Пропустити навігацію

ЯКІ ПИТАННЯ ХВИЛЮЮТЬ ЗНАМ’ЯНЧАН, ДІЗНАВАЛАСЬ ФАХІВЧИНЯ ПФУ

1f7e1 - ЯКІ ПИТАННЯ ХВИЛЮЮТЬ ЗНАМ’ЯНЧАН, ДІЗНАВАЛАСЬ ФАХІВЧИНЯ ПФУПровідний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 6 (сервісного центру) Лілія Сайко зустрілась з мешканцями міста Знам’янка для інформування про останні новини у пенсійному та соціальному забезпеченні.
2705 - ЯКІ ПИТАННЯ ХВИЛЮЮТЬ ЗНАМ’ЯНЧАН, ДІЗНАВАЛАСЬ ФАХІВЧИНЯ ПФУМайбутні пенсіонери цікавились, скільки потрібно мати страхового стажу для виходу на пенсію у 60 років та які дії, якщо наявна помилка у записі трудової книжки тощо. Працюючі громадяни хотіли дізнатись про можливість переглянути дані про трудову діяльність та сплату страхових внесків. А ось пенсіонери міста, які продовжують працювати, запитували фахівчиню, коли очікувати оновлені суми пенсійної виплати.
1f535 - ЯКІ ПИТАННЯ ХВИЛЮЮТЬ ЗНАМ’ЯНЧАН, ДІЗНАВАЛАСЬ ФАХІВЧИНЯ ПФУРозмова зі знам’янчанами була насичена та цікава і, що головне, мала практичний зміст. Лілія Сайко запропонувала учасникам зустрічі авторизуватись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України і таким чином скористатись електронними сервісами: “Електронна пенсійна справа” дає можливість ознайомитись з матеріалами пенсійної справи (розмір виплати, подати заяву на перерахунок пенсії, замовити пенсійне посвідчення тощо); “Електронна трудова книжка” ‒ сервіс, який акумулює даними про періоди трудової діяльності. 1f4a1 - ЯКІ ПИТАННЯ ХВИЛЮЮТЬ ЗНАМ’ЯНЧАН, ДІЗНАВАЛАСЬ ФАХІВЧИНЯ ПФУКрім того, можна самостійно додати документи (диплом про освіту, військовий квиток), головне ‒ дотримуватись вимог до сканованих документів.
1f535 - ЯКІ ПИТАННЯ ХВИЛЮЮТЬ ЗНАМ’ЯНЧАН, ДІЗНАВАЛАСЬ ФАХІВЧИНЯ ПФУ1f7e1 - ЯКІ ПИТАННЯ ХВИЛЮЮТЬ ЗНАМ’ЯНЧАН, ДІЗНАВАЛАСЬ ФАХІВЧИНЯ ПФУНа завершення зустрічі фахівчиня сервісного центру розповіла про мобільний застосунок “Пенсійний фонд” ‒ ще один спосіб взаємодії з державною установою.
SAJKO 1 - ЯКІ ПИТАННЯ ХВИЛЮЮТЬ ЗНАМ’ЯНЧАН, ДІЗНАВАЛАСЬ ФАХІВЧИНЯ ПФУ
background Layer 1