Пропустити навігацію

ІНФОРМАЦІЙНА ЗУСТРІЧ НА ТЕМУ: “ЦИФРОВІЗАЦІЯ СЕРВІСІВ ПФУ”

Отримання різних послуг в електронному форматі вже не є новацією, але їх перелік постійно розширюється та модернізується задля зручності користувачів. Те ж саме відбувається і з електронними сервісами Пенсійного фонду України, про що й поінформувала головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 8 (сервісного центру) Наталія Басюк трудовий колектив АТ «Райффайзен».
“Для отримання інформації та послуг Пенсійного фонду України не обов’язково звертатись до сервісних центрів. Зробити це можна навіть не виходячи з дому, у будь-який час доби, скориставшись широким спектром послуг вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України”, – зазначила фахівчиня.
Не зважаючи на те, що на сьогодні цифровізація стала невід’ємною частиною життя українців, іноді для отримання певних послуг потрібно мати пакет документів у паперовому вигляді. Для зручності Пенсійний фонд України пропонує таку послугу, як попереднє замовлення паперових документів онлайн. Засобами вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України можна подати “Запит на підготовку паперових документів”: виписки з системи персоніфікованого обліку (для застрахованих осіб); виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів); виписки про стан розрахунків із ПФУ (для страхувальників).
Крім того, представниця головного управління акцентувала увагу на актуалізації інформації в Реєстрі застрахованих осіб / помилкових відомостей про себе (у разі оформленні субсидії або пільги) та про дітей, які отримали паспорт в 14-річному віці, та наочно продемонструвала алгоритм дій на прикладі власного ґаджету.
Крім того, Наталія Басюк обговорила з присутніми дії осіб, яким відмовлено у призначенні субсидії на неопалювальний період у зв’язку з наявністю простроченої понад три місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком на суму понад 680 грн. Спеціалістка головного управління повідомила, що для одержання виплат потрібно документально підтвердити сплату заборгованості або укласти договір про її реструктуризацію. Також заборгованість, яку споживач не визнає, можна оскаржити в судовому порядку, і, якщо питання заборгованості буде вирішено протягом двох місяців з початку неопалювального сезону на підставі наданих документів, житлову субсидію призначать з 1 травня 2024 року.

foto 1024x576 - ІНФОРМАЦІЙНА ЗУСТРІЧ НА ТЕМУ: “ЦИФРОВІЗАЦІЯ СЕРВІСІВ ПФУ”

background Layer 1