ПРИНЦИП ЕКСТЕРИТОРІАЛЬНОСТІ У НАДАННІ ПОСЛУГ ‒ ПЕРЕВАГА ТА ВИМОГА ЧАСУ
13 Червня 2024
Саме з цього питання головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 1 (сервісного центру) Людмила Язан зустрілась з фахівцями Департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради.
Пенсійний фонд України активно розвиває напрямок надання послуг громадянам дистанційно – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. Для спрощення доступу до послуг, які акумулює Пенсійний фонд України, працює мобільний застосунок “Пенсійний фонд”. На даний момент застосунком користуються більше, ніж 1 млн громадян.
“Мобільний застосунок робить спілкування з Пенсійним фондом максимально зручним, оперативним та безпечним, що дуже важливо, коли немає можливості відвідати сервісний центр обслуговування. Крім того, спосіб авторизації користувач визначає самостійно. Якщо ж особа бажає відвідати Фонд особисто, то це можна зробити там, де зручно. Наприклад, громадянин має реєстрацію в одному місці, а хоче скористатись послугами Пенсійного фонду в іншому – не існує жодних перешкод ‒ послугу в такому випадку можна отримати в найближчому сервісному центрі”, ‒ пояснила механізм дії принципу екстериторіальності спеціалістка Фонду.
До будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України можна звернутись з таких питань: призначення / перерахунку пенсії, субсидії, пільг, страхових виплат; зміни способу виплати; поновлення/припинення виплати; переведення виплат за новим місцем проживання; консультації та роз’яснення діючого законодавства; отримання довідок про розмір пенсії / про перебування на обліку; отримання пенсійного посвідчення; отримання відомостей з реєстру застрахованих осіб; оформлення допомоги на поховання тощо.