Пропустити навігацію

МАЙДАНЧИК ДЛЯ ВИРІШЕННЯ АКТУАЛЬНИХ ПИТАНЬ

2705 - МАЙДАНЧИК ДЛЯ ВИРІШЕННЯ АКТУАЛЬНИХ ПИТАНЬФахівці головного управління задля наближення послуг Фонду до мешканців області продовжують здійснювати прийоми громадян на віддалених робочих місцях згідно з затвердженим графіком 
2705 - МАЙДАНЧИК ДЛЯ ВИРІШЕННЯ АКТУАЛЬНИХ ПИТАНЬЦього тижня головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 5 (сервісного центру) Наталія Максименко завітала до Павлиської сільської ради.
1f7e1 - МАЙДАНЧИК ДЛЯ ВИРІШЕННЯ АКТУАЛЬНИХ ПИТАНЬФахівчиня надала роз’яснення щодо перерахунку пенсій, ознайомила відвідувачів, щодо автоматичного перерахунку субсидій на житлово-комунальні послуги на неопалювальний період з 01.05.2024, але найбільшу увагу відвідувачів привернули детальні роз’яснення щодо можливості дистанційного обслуговування через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.
261d - МАЙДАНЧИК ДЛЯ ВИРІШЕННЯ АКТУАЛЬНИХ ПИТАНЬ“Усі відповіді на звернення ви отримаєте офіційно, з накладанням кваліфікованого електронного підпису, довідки мають підтверджуючий QR-код і не потребують “живих” підписів чи відтисків печатки. Доступ до особистого кабінету можливий з різних ґаджетів: комп’ютер, планшет, смартфон. Авторизувавшись на вебпорталі ПФУ ви отримаєте доступ до своєї “Електронної трудової книжки”, наявних “е-лікарняних”, електронної пенсійної справи та інформації щодо призначеної субсидії або пільги”, – зазначила представниця головного управління.
1 24 - МАЙДАНЧИК ДЛЯ ВИРІШЕННЯ АКТУАЛЬНИХ ПИТАНЬ
 
 
background Layer 1